söndag 20 januari 2013

Söndag 20 januari 2013

Vilken morgon, någon sa i bastun "jag tror jag bli religiös". Tyckte också jag hörde någon sjunga Pärleporten, men grannt var det.
Träffade min kompis Per-Magnus som vanligt vid campingen och som vanligt åker dom där tummarna upp trots att det var minus 11. Vad är det med dom där tummarna?? Ticks?

Ingen vind och solen smög sig sakta men säkert upp på himmelen. Nästan fullt i bastun när vi kom fram och hörde vi inte lite skratt trots att PM och jag inte var där.

Vi var glada att höra att Jonstorps Peter hade gift sig i smyg under sin resa till Koh Lanta i Thailand, nu fixar borgmästaren i Helsingborg resten. Vi säger Grattis och lycka till. (Tyckte jag hörde att han var nere på knäna och friade) snyggt!!

Lyssna på E-tuna Claes i videon längre ner så förstår ni hur trevligt vi har. (Per-Magnus, vad är det med dom där tummarna?)

Vattnet:    minus 0,1 grader
Luften:     minus 11 grader

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar