söndag 21 september 2014

Söndagen den 21 september 2014

Så var vi igång igen efter en otrolig sommar. Bryggan i Lerberget är upptagen och det betyder Kvickbadet på söndagmornarna.

Cyklade iväg solo denna gråa morgon då min kompis PM signalerade snuva i ett morgon SMS.

Väl framme ser jag Christian i dörren som med ett glatt humör välkomnade mig tillbaka. Härligt.

Några nya ansikten i bastun men väldigt lite folk. Fylldes på lite på slutet när jag gick hem men hoppas på bättring till nästa söndag.

En "Göteborgare" bjöd jag Christian på innan han gick men annars var det fritt från skratt i bastun.

- En kille på apoteket köpte en deorant och farmacepten frågade om han ville ha en påse? Killen svarade "nej , jag tar den under armen".

Vattentemp:     16,3 grader

Luft:                 13,9 grader


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar